Jeg skriver om min vei til ro.
Ikke som noe jeg allerede har fullført, men som en prosess jeg fortsatt forstår og bygger videre på.
Bloggen er en anonymisert refleksjon over relasjoner, tilhørighet og erfaringer fra en periode i livet der grenser, lojalitet og trygghet var uklare. I ettertid har jeg begynt å se hvordan disse mønstrene påvirket meg, og hvordan jeg gradvis har jobbet meg mot mer stabilitet og indre ro.
Dette handler ikke om å plassere skyld eller peke på enkeltpersoner, men om å forstå egne mønstre og valg — og å finne tilbake til seg selv i det.